Susahnyer bukan kepalang...

Sunday, July 18, 2010


Ya Allah....Susahnya nak ku selesaikan....Itu la ayat yg berulang berkali2 kat kepala aku....Emm...naper la bengap sangat aku ni....Da masuk 3 hari aku...aku memandang je report computation untuk "Deferred Tax"....tp langsung tak menyala mentol kepala aku ni....neuron otak aku seakan2 tido je bila sampai pasal tax ni.....Untuk hari ni je da berjam2 ku tenung je file ni....Dah tembus file ni aku pandang tp still penyelesaiannyer tak gak aku jumpa....Otak cam beku je.....Rs nak give up da...Kat hati ni berkali2 memohon agar Allah berikan aku petunjuk......Sekurang2 dapat la aku email kat HQ isnin ni untuk buat consol plak....Kalo nak di ikutkan dateline nya mmg la 15 Julai aritu....tp ni da masuk 18hb x antar2 lg....Ishh2...confirm merah report card kan...tak meet dateline....tp nak buat camne...aku tak brdaya...hihihihi....Kekadang aper yg kita rancang tak semesti nya berjaya....Hanya Allah yg menentukan.....

0 comments: