I said NO...I dont want banana fruit two times!!!!!

Tuesday, March 2, 2010

Ya Allah..Trkejut giler rsnya time tu bila nama raksasa tu terpacul kuar dr mulut.....Trsentak aku...eh betoi ker ni...tak salah dgr ker ni...terlopong mulut sekejap...Definately NO, NO, NO......Not again...Susahnya bekerja ngan dia hanya Allah yg tau...Mintak simpang malaikat 44....

Ya Allah...Dosa ker kalo mmburukkan dia di depan org...Takkkkk!!!...Tu kenyataannya...Dosa ker agaknya bila cuba menidakkan rezekinya....Takkkk!!!....Keja pun makan gaji buta....Mmg kata org kalo kita bwat jahat kita akan dpt balasan yg setimpal...moga2 aku diampunkan..benda yg mmg susah nak aku bwat, tp apakan daya kena gak bwat....

Mmg betoi, Allah bleh bg balasan in cash....Mmg aku penah ckp2 gak, kalo issue ni berbangkit, aku akan kata NO...Tak sangka betoi2 terjadi gak...

Tp yg aku rs nak mrh & terkilan kat si tak ni, pehal la bg resume...Of all the people...naper la dia...nak menjahanamkan aku ke aper....Aper2 pun...I dont want bananas fruit 2 times....

0 comments: