Nak je ku lempang pompuan gila ni!!!

Tuesday, March 9, 2010

Emm....Rs tersekat2 tak tau nak mula camne...Rasa marah dr tengahari td da beransur2 hilang. Tp bengong2 tu masih ader. Penatnya bila mrh kat orang ni....Bwat menghabih kan tenaga je....Nak dijadikan citer arini aku bergaduh ngan minah sengal tu...Dasar minah sengal, pompuan jahat, iblis, pengkin gila, kepala hotak dia, ba alif ba ya, gila meroyan, hantu syaitan, syaitan gondol, anak haram, iblis laknat, kecik2 tak nak mampus da besar meyusahkan org, hampeh, tua kutuk, celaknat, mulut longkang, lidah bercabang, BODOHHH....hah..apa lg ek...Walaupon before this, dia da gaduh ngan ramai org, tp aku malas nak amik "port" sgt, sbb prinsip aku, selagi aku bleh sabar, aku akan sabar...Ni nampaknya dia da tekan panic button aku...Arini aku betoi2 naik angin. Ntah la kalo nak ikutkan aku bukannye la kesah sangat pasal DVD writer tu, tp aku bengang cara dia bwat keja...& motif di sebaliknya...Naper dia nak curi & amik without our knowledge. Cam kata kak gee, tegak gak la bulu roma bila nengok dia bwat keja2 haram dia kat CCTV....So atas hasutan kekawan, BMD, aku da antar email kat cik tak...Tak tau la aper respon dia...Harap2 positive la...

0 comments: