Mintak mahap bebyk tak sengaja :)

Wednesday, March 10, 2010

Malang sungguh rsnya arini....Arini da plan ngan Chew tuk sampai kat opis awal cikit...Kan aper tuk menyambung perjuangan yg belum selesai lg....Kalo sebut je ngan Chew ni confirm la pasal Korean Drama...Pagi ni.. bangun je... masih berbekas rs sakit hati semlm....Mmg si minah sengal tu aku da pangkah...Lantak la ko....Ko da masuk dlm list menda2 yang bukan aku tak suka...Tapi da masuk kategori...BENCI!!!

Nak dijadikan malang...
Pagi ni kiranya kuar rumah agak awal la...Sempat gak td aku jeling2 jam kat dashboard keta...Ushh...7.20 pg...Awal2....Syabas...Dlm ati belajar2 la kuara awal....Radio hot.fm mmg da jd radio rasmi WKT ni...Si Fafau & FBI cam biasa ngah berceloteh...Dr td masuk je kat keta aku da dok pandang keja yg dok block jln tu...Binawee betoi...Agak2 la...da nak parking sesuka hati, awal2 la kuar...Aku dok pandang2 kat ruang2 simpit....Aku cuba la nak ukur guna kayu ukur mata....Kepala dok pusing dr altenative....em kalo tak bleh jalan terus...kena jln reverse....sambil brkata dlm hati....Tp tak tau naper....confident level tu tinggi la gak bleh lepas kalo terus kuar je....Biasa la aku pun masuk gear satu, terus jln....Sambil pandang2 side mirror kiri...emmm....lepas ni...tp ngam2 je lepas lampu .....aku pun terus je jln....

Sampai kat opis dlm kol 8 camtu....Wah..byk parking kosong ni...aku pun terus amik tempat belakang keta Volvo kak gee....Kalo dlm team bola aku ni kiranya dalm kesebelasan utama la yang sampai opis arini.....Lepas reverse 2-3 kali....Aku pun kira puashati la ngan gaya pem"parking"-an aku tu....Aku kuar amik brg2 yg aku dok usung hari2 tu...Ntah naper...arini aku letak brg2 kat side kiri la plak...Ms tutup keta tu...time tu la plak aku nampak kesan scratch...opps...alamak mesti gesel td....sesungguhnya ku tak perasan...terus la dada berdebar2...aku kan bleh bab2 camni....mengelabah cikit....Macam2 rasa...bersalah, takut, marah, sedih....semua bercampur baur.....Aku pun tak ingat no keta td...Mintak mahap la bebanyak wahai tuan punya keta Wira hitam...Aku tak sengaja...!!!

0 comments: